fredag 2 april 2010

Zombie fest - check

Ja igår mina damer och herrar, var jag i mitt esse!
Sjukt kul kväll!
Började dagen med lite jobb. Det bjöds på tårta o påskgodis, som sig bör - mumma!

Sen mötte jag upp Jen o Niklas för en fika o himla massa prat!
Mycket trevligt.


Jen och jag begav oss sedan hem till Balltoda för att styra upp kvällen.
Efter många samtal hit och dit o löste sig allt o alkoholintaget kunde påbörjas :)
Vid 22 drog vi oss mot stan o Platens för o avnjuta M's orkester Zombiesuckers. Precis lika läskiga som de låter!

Titt så finer han är, man vill ju bara äta opp han.. eller bli oppäten?

O hejja va sköj de va! O va jag röjde :D

Sen sprang man omkring hit o dit o helt plötsligt satt vi på Hakkepi o käka kebab. Vilket de flesta vet betyder att de nalkas hemgång.
Styrde upp de sista o drog sedan med mig M hem.

Vaknade kl 9 imorrse... sovit då i kanske 3 timmar. Hur går de till?
Kunde inte ens somna om eftersom de va så ljust. Låg o små slumrade till 10.30.
Gick ut för o möta upp Jen med all hennes packning.
Ingen skallebank - Score!
Sen blev de sängläge ett par timmar till. Hamnade i koma.
Efter en pizza blev vi folk igen. Konstigt de där med pizza... :P

Fick ett så fiint rosa påskägg av M! Titt' så vackert.
I must be a really good girlfriend ;)


Nu har jag tagit en ordentlig dusch och bytt sängkläder, de hade ju sovit en blodig zombie i dom! :O

Nu ropar Fanta citron, jordgubbar o en påse Fredags mix på mig!
Visst är Fanta citron så jävla mycket sommar!?

Godkväll alla!

Inga kommentarer: