lördag 17 april 2010

1 år senare.

Vem trodde egentligen att jag skulle bosätta mig i Tallboda?
Uppvuxen i Ljungsbro helt utan driv till att bo nära stan.
Nu bor jag 5 min från centrum... med bil då vill säga. Vi räknar alltid med bil... hallå?

Märkligt hur allt blir som de blir egentligen.
Hade jag inte hittat den där gotlänningen på Nightlife, så hade vi aldrig börjat umgås, o då hade jag aldrig träffat P, som är den bidragande anledningen till att jag flyttade hit (eftersom hans sambo är min syssling och hennes mormor är "godvän" med gubben som äger detta hus, bara det är ju helt sjukt)
O de kunde ju inte vart mer perfa med tanke på att M bor i Tannefors som ligger precis jättenära mig.
De kanske var ödet! Haha.

Nu har jag iaf kollat tillbaka i blöggers o den 18 april gick flyttlasset. Läs själva!
Det har alltså gått 1 år.
Cilla har vart här, Anna har vart här, Sofie har vart här, Jen såklart... mina närmaste vänner.
Behöver jag säga mer?


IG.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Om jag har varit där :P
I Balltoda har vi delat good times and bad times. Och fler minnen ska det bli :)
Fan Hasse, ikväll saknar jag chill times med dig!!

caroline sa...

1 1/2 månad kvar så bor ja också i Tallboda!!!
Men vart bor du där då???

Nica Hansson sa...

Yeah Jen. Dig saknar jag en smula oxå :) Min spontan festis har flytt stan!
Carro: Åbyvägen. På andra sidan St1 macken kan man säga :) Vi får inviga med en promenad eller tre när du bor så nära sen!