söndag 18 april 2010

I'm in love...

... with my pepsi!

Det är en lycka i dess vackraste form när man kommer hem, lite småhungrig o på dåligt humör, öppnar kylen för o plocka fram smöret till mackan, o inser att man inte drack upp all pepsi igår! :D
Haha!
Va nördigt. Men ändå så gott! O preciis va jag behövde. Precis just nu i denna stund.

Igår gjorde jag som jag ganska ofta gör.
Jag handlade impulsivt.
Mest för att jag satt själv o hade lite småtråkigt.
Fast det där får jag ta tillbaka. För jag handlade aldrig.
Men jag var påväg o köpa sötaste jackan!
O jaaa.... jag erkänner. Det var pga att jag läste en annan bloggbrud (av det mer ... låt oss säga "plastiga" hållet) som jag fick idéen. INTE pga att hon hade den. Utan för att jag inte sett den innan hon outade den. Så,..Tack? Men ändå inte. För jag köpte den ju aldrig.
Ska dock göra det. På fredag. När jag får lön. Skriv upp! O kom ihåg vart ni läste det för 3283474 gången!

Här är den! Seså! Spring o köp ni oxå. Va som mig!.. eller inte.

Efter detta sattyg så fick jag för mig att Voddler skulle behaga att fungera.
Dom har ju gjort om hela skiten så den är typ webbaserad? Äh, jag vet inte så väl, är inte så insatt. Men i vilket fall som helst så behöver du en dunderdator som klarar av o spela filmerna, för annars hackar det. O ville du betala för dina filmer, så gick inte det.
Fick iaf ett mail där de stod att dom gjort vissa ändringar så även vi som haft problem med detta - kan titta. Betalningen funkade även den.
Hoho jaja! Jag bestämde mig direkt för o se "The blind side". Satte igång den, o det hackade. Ändrade lite tjofräas, o de hackade ändå. inte massor. Men ibland.
Så jag la den åt sidan o blev lite mer butterkaka på allt.

Tänkte att om jag ändå bara ska sitta hemma o va ensam o ha tråkigt så kan jag göra det fullt ut genom o titta på Körslaget oxå!
Så det gjorde jag.
Första bidraget var Team Picasso (som f.ö är en av dom som passar sjukt bra i mörkt hår, o rosa :P)
Jag fick gåshud!
Dom dammade av den här gamla bäver'n:


Sen satt jag mest o flummade o bestämde mig sedan för att se den där jävla hackande filmen.
Dumsnål som man är. Kostade ju för helvette 39 pickadoller!

O det ångrar jag inte ens lite!
Den va 2 h lång o jag somnade inte ens lite -för den va så jävla bra!
Egentligen var den sådär himla typiskt "film'ig". Vet inte hur jag ska förklara. Men dom liksom självklara sakerna händer. Sånt som man kan räkna ut, o sånt som oftast inte händer alls i verkligheten.
Jag menar, hur ofta kan en morsa gå fram till en ghetto-thug-gangleader o kalla han för Bitch - UTAN att åka på stryk? Not so often. Men de gjorde iaf hon o jag kunde självklart inte hålla mig från att ställa mig upp o skrika "HAH! IN YOUR FACE!" o peka på tv'n.
Men hon va iaf så himla ball hela tiden så jag tänkte att jag lätt ska bli som hon när jag blir stor.
Kanske inte att jag kommer "adoptera" en stor biffig neger på 150 pannor.. men ja. Ni fattar.
Får man säga neger förresten?
De kanske man inte får. Jag menar inget nedvärderande iaf. Menar mest att han va svart.
Får man säga svart?
Låt oss säga att han var en mörkhyad man med kraftig benstomme.
När första timmen var avklarad så fortsatte jag se den sista i sängen.
Så där låg jag o skrattade och grät om vartannat.
Den får lätt 5 toasters av 5 möjliga.
Bra va?!


Att den är baserad på en sann historia behöver jag väl inte säga är helt amazing?


Det var lördagen det.
Idag är det söndag.

Har jobbat klart för dagen.
Vulkanen som skräpat ner har gjort att alla vill åka båt hem istället. Score!
Men stackars dom. O stackars Island.

Satt o spånade på ett par hörlurar oxå. har nämnt dom innan här, men tänkte göra en revival på det:
http://ifrogz.com/earpollution/
Custom made baby! Jag vill ha! Men ska höra mig för, med de som har lite mer vetskap om hur bra hörlurarna är rent ljudmässigt. Visst att dom är snygga men man ska ju gärna kunna höra o kunna klappa takten oxå.

M har vart iväg på turné med sin vän o hälsat på dom här galningarna
Men nu är han snart hemma igen så jag kan få pussas o kramas.
Det är jag himla bra på, om ni frågar mig.
Då blir jag en glad tjej!

Hej?

Inga kommentarer: