onsdag 21 april 2010

... MESSAGE!

Haha...De va verkligen inte igår man såg den filmen... fan.. va heter den nu då?
G... Jävlar... Ghettoblaster!
Som tydligen heter nåt helt annat om man söker på den på IMDB.
Oh well.
I have no legs... I have no legs... Haha.

Händer inte så mycket denna vecka. Jag försöker bemästra mitt sockerberoende.
De bjöds som sagt på tårta på jobbet i måndags. I didn't have any!
Ok att jag käkat nåt geléhjärta eller två, som jag fortfarande har kvar i mitt påskägg.
Men de räknas inte. Bestämmer jag.
Har et sjuuuukt sug efter chokladbeskvier.
WFT?!
Vart kom de ifrån liksom? Når jag inte ätit på flera... månader! Eller ja... jag kommer faktiskt inte ihåg när jag åt det senast.
Men GUD så gott de skulle va!
Såg dom på Ica igår.. o såg dom på Maxi idag... butiksbakade vettni.
Ett packe sånna blir de lätt på fredag efter jobbet.
Men jag ska inte äta alla. Jag ska bjuda M på nån oxå.
I'm draging him in to my sugar-hell :D

Var o tränade idag efter jobbet. Tror de blir ett varv imorrn oxå om inte vädret tillåter nåt annat.
Fy fan. Jag är väl inte ensam om att utbrista: Fattawack hände med vädret?! Sol o 15 plusgrader, ner till 3 plusgrader o snöblandat regn! BLÄ.
Men de kan bara bli bättre. Så får man tänka.

Har kommit överens med mig själv att jag ska börja spara lite marrawax oxå.
Det är inte heller det lättaste när man har svart bälte i nätshopping o handla på krita... :S
För snart är de sommar o då tänker jag fan inte va den som säger ".. jag har inte råd.." för att jag sitter med lite nytt tyg på kroppen o 3 par nya skor... ICKE.
Var alldeles nyss inne på H&M o la grejer i kundkorgen för 500 spänn. O på H&M får man en del för 500... men tänka sig. Jag logga ut o lämnade min kundkorg i kassan! Förstår ni hur nära det var! But I did it :P
*klappa huvvet på sig själv*

I helgen är de full-rulle.
Lördag tävling. EUGP i Jönköping. Vi håller tummarna för att vädret blir bättre tycker jag. utomhus i 3plusgrader vill jag inte veta av! Förhoppningsvis är man hemma någorlunda skapligt så man kanske hinner med o träffa nån på en cider eller 3. We'll see. O på söndag så packar vi bilen o drar till sthlm - Jag, Cilly o Lollan! Det finns en biljett över, om nån skulle va sugen o slå följe?

Inte mycket mer än så.

Kärlek o fridens liljor till eder alles!

2 kommentarer:

Anna sa...

Nåt som är sjukt så är det ju att du fortfarande har kvar godis i ditt påskägg?? What liksom?? *haha*

Nica Hansson sa...

Jag fick en hel dröööös med gelé hjärtan ju.. o man tröttnar ju snabbt. Så den har fått stå på köksbordet o bara va mest söt o rosa, sen har jag norpat nån i förbifarten ibland :)