onsdag 7 april 2010

Say whut?


Ett vanilj ljus, en lampa, svettband o näsdukar. Den här bruden har allt! Kanske ni tänker? När ni ser den här bilden? Ja. Vad ska jag säga. Vart ska jag börja? Jo jag har nog de mesta. Ett bra självförtroende, ett jobb, djur som gillar mig, en pojkvän som gillar mig - t.om osminkad kl 7 på morgonen!, fina vänner, helvärd familj. Tänk om alla kunde ha de lika bra som jag. Jag har sånna små världsliga problem. Även om de känns som världens undergång för mig. Alla som står ut med mina humörsvängningar. Tänk! Om de fanns en gilla knapp för alla er så skulle jag tryckt på den nu. Gilla! Jag har en förmåga o rusa framåt i 180 när jag blir arg. Men jag tror jag hittat min bromskloss. Hoppas! Meningsbyggnaderna som skulle skrämma iväg vem som helst i det här läget, skrämmer mig inte ett dugg. De faller liksom så... Naturligt. Åt båda håll. Borde inte de va skrämmande? Det är tokigt, det är grönt, det är svart o det är blont - o det är så himla värt! Skrämmande värt. Haleluja you guys, I really really like. Mycket känns skit ibland. Men jag är fasen rätt lyckligt lottad ändå. Godnatt

2 kommentarer:

Cilla sa...

Jag är lyckligt lottad som har dig som vän! <3

Anna sa...

Göttans =)