söndag 11 april 2010

Det spelar ingen roll!

Om du är svart eller vit!
Men helst ska du va gul!

Som solen förstår ni välla?

Gud va arg jag var av att sitta inne mellan kl 9-16 idag.
Jag ville ju ut o sola fejset! Hade vart en perfekt dag att solglassa på ballen här hemma... men men.
Nu jobbar jag rumpan av mig hela veckan. 8h days. O på torsdag 15.15- 00 as I think I said för nån dag sen.
Jädrans pluggarmänniskor!
Så de lär ju inte blir varken sola fejs eller träna kropp förns på torsdag då.
Skönt o ha en värd bortförklaring ändå :P

Igår var de käk på schemat.
Ibland undrar jag rätt ofta om de jag uppskattar mest här i livet är att äta.
De känns inte som jag gör nåt annat än o tänker på mat, o blir överlycklig av o äta buffe.
Sorgligt? Eller kul?
Well. Jag äter ju iaf!
Efter käket drog jag hem till dogsen o min skönhetssömn, medan dom andra drog vidare ut i vimmlet.
De kändes rätt ovärt... jag vill me ha kul ju. Men jag får ha kul en annan dag helt enkelt. Inte konstigare än så.

Påtal om kåldolmar så fick jag iaf lite sol på mig när jag kom hem idag. Även att de blev lite senare på dagen.
Jag o doggelitos. Först fick dom jobba sig lite, sen fick dom leka. Abbie lekte bada i geggpölar o Dr Cox lekte mest att han var lycklig o sprang o vinden blåste i hans hår... typ så.
Sen kom P o hälsade på i solen.

Nu har jag ätit lite mat. Kyckling, sötsursås o jasminris... som om jag inte fick nog av sån mat igår?
De sjuka var att jag kände sjuka cravings efter friterade räkor... så jag var tvungen o kolla så inte de nya thai-haket en bit bort från mig, hade just det. Men de hade dom inte... tur de kanske :)

Klockan har redan hunnit slå "snart 8" Så de är väl kväll nu antar jag, o jag behöver inte göra mer idag.
Just rest my head against the ryggstöd på soffan and relalalalaxa.

Pis out bros!

Inga kommentarer: