fredag 9 april 2010

Det är fredag mina vänner!

Inte torsdag, inte lördag. Utan fredag.
Som om de skulle va nåt speciellt?

Nae.

Jag är ledig!
Men gick upp strax efter att M begav sig till jobbet. 8.30 närmare bestämt.
Tog ut hundarna på en kissis. Sen blev de frukost o häng till tv'n en stund.
Drog ut i skogen o körde DW efter det. Halva vägen med halva kropssvikten o halva med nästan hela kroppsvikten. Flås flås! Men de va rätt varmt oxå, trots att solen inte sken. Cox fick dra litegrann, men han är ju på semester hos mig så jag tröttar inte ut han till max :P

Mötte upp grabbsen på jobbet förut o gick o käkade buffe. De va så gott som man kunde tro!
Dock är jag inte i den målgruppen som är ekonomiskt anpassad för buffe... för jag blir proppus mättus efter första tallriken :) Men värt ändå!

Nu har jag städat hela hemmet. Dammat, dammsugat o torkat golv. Hejja mig.

Så nu tycker jag att jag får göra "ingenting" fram till 18 när M slutar.
Då blir de bejo!



Jag tänker iaf skratta högt o ljudligt.

Have a nice weekend y'all.

Inga kommentarer: