måndag 5 april 2010

Wtf!?

Precis som alla andra säger:
Vem beställde SNÖ?!
Va ju så himla gött väder igår ju. Invigde min vårjacka o hade solisar på mig ju.
Men de va väl så himla roligt så länge det varade.

Idag är jag på bättre humör.
I'm a emotional rollercoaster. O de har ni väl märkt rätt bra vid de här laget.

Idag vaknade jag 9 av klockan. Åkte iväg till Norrk vid 10.30.
Jävla pissvädret gjorde ju att man själv, och hundarna såg ut som lermonster.
Först gick vi en runda med en massa branta backar. MAXA!
Sen drog vi igång grillen, körde lite vagn, o käkade körv.
Lite bensin, ved o tidningar gjorde susen. Smokey flavour!
De va iaf en riktigt värd träning. Abbie köttade på upp för backarna med 22kg i släptåg.
O vid vagnen var hon ûbertaggad. Så taggad att jag tillomed fick stanna henne för tjuvstart en gång! Haha. Problemet förr har varit att hon inte ens vill börja dra.

Just nu sitter jag o AVLIDER av Cox jävla fisar.
Jag skojjar inte...
Ni vet att man själv, nångång, kan va sådär redigt dålig imagen att en liten smygis kan sprida satan i hela huset? Komigen nu.. Nån måste ju känna igen sig?
Aja.
Cox är sån i magen nu. Fast han smygfiser inte... o inte bara en gång heller... konstant.. hela tiden. Va FAN!! .. har han ätit för jävla skit? En död bäver??
Det luktar MÖRDARE i hela huset... jag som utvecklat ett ganska stor tålamod med bajs o kiss o all skit som kommer ut, är precis på vippen till o börja kaskad spy... rakt ut!

Skönt att M ska komma hit sen.. o att vi ska äta mumsig mat.
I bajsdoft.

Nån som vill byta?

Inga kommentarer: