onsdag 26 maj 2010

Hej Hopp

Igår var de köttfest!
Jag, M o hans vapendragade Gobo med flickvän tog en sväng till Texas Longhorn.
Fyfan så gött de var.
Jag valde Rib's o dom va så möra att de nästan gled ner i magen av sig själva! YUM!
Till efterätt blev de en choklad shofräs grej.
Den va inge direkt speciell. Som en sockerkaka, med chokladsås o en kula glass på.
I had better.

På söndag åker bästaste M till L.A... hallywuud bejbi!
En hel vecka blir jag gräsänkling.
Fy fan va gött!
Jag ska leva livet! Äta massa godis innan maten! Handla en massa onödigt så jag inte har råd o göra nåt på semestern! ALLT!
Eller inte.
Haha.
I'll miss him a hole lot :(
Men han kommer ju ha kul iaf!... de är väl de som räknas.

Den 16'e drar vi till GbG o tittar på musik. Rise against & Misconduct!
Sen får vi se hur jag gör. Den 20'e är de iaf dags för PierPressure. Men jag tror att de blir hem till Linkan emellan.
Om nån skulle vilja köpa min Getaway Rock biljett så skulle jag bli glad!
Den ligger ute på blocket o väntar på er!
Så kan jag köpa PierPressure för dom marravaxen vet'ni.

Sitter nu o dricker lite cider o käkar mat.
Snart bär de av in till stan o sällskapsdricka lite med jobbfolk.
After Work - som dom säger.
GILLA!

Nothing more, nothing less.

Hej!

Inga kommentarer: