fredag 7 maj 2010

Kom igen?

Jag hamnade i ett Tradera stirr förut...
Tror jag stirrade i 1½ h.. det är fan galet.

Det jag förvånades över är följande:

Ni kommer ju ihåg den rosa baseball jackan jag skrev om från Gina Tricot?
Den kostar 249:-, den va tunn o sladdrig - därför köpte jag den inte.
Jag har även svårt o tro att den skulle va slutsåld, ok kanske nu, men jag var iaf o tittade på den för kanske 2v sen.
NU ligger det ute en massa sånna jackor på Tradera, o folk budar som idioter!!
De flesta är upp i 500-6ookr och uppåt?!
WFT.
För en skitjacka från Gina?!
Vart är mänskligheten påväg?
ENDA jävla anledningen till detta är för att Kissie o andra bloggare köpt denna jacka.
Inget annat.
Här skulle väl jag behöva försvara mig, men jag tyckte fan den var snygg, o de va tack vare fröken plast som jag upptäckte den.
Nästan så man vill åka till Gina imorrn o se om de finns nån kvar.
Lättförtjänta pengar ;)

Nåt jag hittade bland alla kläder är dom som köper in kläder från typ Korea eller nåt, det är iaf alltid koreanska modeller på bilderna :P
Inga sånna märkeskopior nu.. hallå.
Utan en massa roliga kläder!
Titta här par example:


Så... nu ska jag försöka hålla i plånboken här samtidigt som jag hugger in på en vitlöksbaguette.

Inga kommentarer: