torsdag 20 maj 2010

It's so freaking hot!

Sommaren slog till som en käftsmäll.
Man kanske ska va försiktig med det man önskar... :P

Jag har semester om en månad!

Ni såg ju dom fina skorna som jag unnade mig idag. Så gölliga!

Avverkade även ännu en av Sommar ciderna jag köpte på systämät.
Jordgubb/Svartpeppar var läskig - men ändå god. Sliskig som man förväntade sig av jordgubb, o lite speciell eftersmak som försvann efter några klunkar.
Idag avnjöt jag Hanna's sommarcider. Den va guuuuud! Frisk o svalkande, o måste nästan avnjutas iskall tror jag.

Tänkte att jag skulle tvätta ryamattan.
Den råkade nämligen hänga ute på ballen igår när de regnade. Inte så smart.
Sen har Hobbe urinerat på den, så den lukar liksom.. inge gott.
"JA! Jag tar trädgårdsslangen o spolar av den!"
Jag är lite impulsiv.
Så de gjorde jag på momangen.
Sen att den vägde typ 300 ton full med vatten tänkte jag ju inte på.
Så nu väntar jag på att den ska torka.. hängandes på ett bord.
Jag tror jag får vänta typ 3 veckor innan den är någorlunda torr.
Oops?
Tur att den inte kostade skjortan iaf. Den kostade bara mattan... under tusenlappen iaf.

Imorgon ska jag bege mig till gymmet, för ja.. de blev inte av idag. Jag har dock träningvärk i armarna från igår! Like thats a good thing... Så imorrn blir de iaf av. Är ju ledig o så. Sen blir de en tur på cykeln, följt av lite gräsklippning.
Sen ska jag mest götta mig i solen. För må jävulen ta dig soljävel om du inte tittar fram imorrn!!
Kvällen spenderas med M.
Lördagen spenderas i Norrk.
Klippa gräs, greja, fejja... va gör man inte...

Vi säger så tycker jag.

Hej!



Varför ser jag så arg ut?

Inga kommentarer: