tisdag 23 november 2010

JA se det snöar!

Va?! Snöar det ute?! :)

Helt galet vad det har snöat o blåst ute idag. Men bara till min förtjusning! Så länge de inte blaskar bort... torr, kall snö ska de va.

Körde ett pass med Abbie o selen ikväll när jag kom hem. Får ju passa på!
Så vi drog spåret, o hon fick dra pulkan med en påse kättingar i. Gick ju som på räls, hade kunnat dundra i det dubbla.. men hittade inget offer på vägen att slänga ner i pulkan :)

I söndags var la familia här o firade min födelsedag. Fick massa fina presenter! Kul o träffas allihopa. Blev inte så många gånger i år! :/ Men nu är det Dennis som fyller år härnäst, o efter det är det Julafton som ska firas.
I måndags fyllde jag ju på riktigt o M lagade god mat till mig på kvällen. Gilla!
He's the best!
O som tack höll jag mig vaken under heeeela filmen! :)
Det var den nya Schrek, så de va liksom lite lättare iaf. Den var rolig!

I lördags åkte M o jag till hans syster för o kvällshänga lite. Färgade hår. M körde sitt vanliga svarta, o superrosa! O jag hade köpt en burk med mörk lila/vinröd. Den blev..hmm.. skrikig! :D
Körde i underhåret som jag hade brunt förut. Men färgen var väl inte riktigt anpassad för att dela plats på ett huvud med blont hår! Iaf inte om man vill behålla halva håret blont, hehe.
Nu är typ det nedersta håret som ligger på underhåret, ljus lila, o resten mörkt, men lite avfärgningar här o där. Hepp!
Men de va snyggt när vi precis var klara iaf, ni skulle sett :P

Backstreet's back, ALRIGHT!
Fick låna Malins gamla tisha :)



Känner mig sååå trött nu för tiden.
Eller har väl gjort ett bra tag nu. Men fasen när klockan ringer på morgonen, känns helt ärligt som att det är mitt i natten...
Men får väl dricka lite mer Berocca Boost o bah köra på.

Imorrn ska jag besöka gymmet tänkte jag. Snacka om jojo-träning :P
Men äh... orka!
Innan det ska vi iväg på lite äventyr, spännande...

Thats it for now, gott folk!

Inga kommentarer: