torsdag 4 november 2010

With time comes changes?

Jag är så himla sugen på lite förändring i mitt så kallade liv!

Hade ett resultatmöte på jobbet idag. O jag är ju sådär jävla medelmåtta som bara gör mitt jobb, lagom bra liksom. Varken more or less. Känns så himla trist!
Jag vill brinna för nånting! Jag vill komma till jobbet och VILJA lära mig nåt nytt.
Hur många gör det idag? Jag är avis på er iaf!
Så ett nytt jobb, eller en utbildning skulle ju inte sitta fel.
Men jag är för bekväm... :P

Sen skulle jag vilja fixa till barret på huvvet.
Var nog ett halvår sen jag klippte mig senast. Jag är ju inte känd för att klippa mig så himla ofta, så egentligen borde jag ju inte gå till frissan o göra nåt avancerat som måste hållas efter... 'cuz thats not gonna happen.
Hitta en bild på en brud med jäkligt snygg frilla:

Men sen är det de där med att 'orka' gå upp 15 minuter tidigare på morgonen för o styla o greja.
Haha. Dagens I-landsproblem. Men ändå! Nu kammar jag, sätter i några hårnålar eller en toffs - Hepp! Färdig :)
Jävligt snyggt iaf... frågan är om det skulle va snyggt på mig...
What do you think?

Sen vill jag flytta. Till nåt stoooort! Fatta så jävla gött med en lägenhet eller hus på 100kvm+ med stooora rum så man inte behöver snubbla på katten o hunden mer :P
Så man kan flytta in i o bara nollställa o göra om allt från början. Slänga all skit som man inte gillar o bara inreda på nytt! Det skulle jag GILLA! Har massa idéer om hur jag vill ha det.
Sånna små konstiga saker men sånt som jag verkligen gillar :)
Nivåskillnad med 2 trappsteg upp till köket.
O nivåskillnad med 2-3 trappsteg ner till vardagsrummet.
Köks-ö.
Badrum med bubbelbadkar like this:

Mja, jag gillar nivåskillnader helt enkelt ;)
O boendet ska va placerat lagom nära stan, men ändå nära grönområden.
Hepp!
Då tar ja'tt på dirren!
Hh ja, de ska kosta typ gratis oxå!

Nu ska jag titta klart på Lyxfällan så jag iaf vet hur man INTE ska göra med pengar.

Hej svejs!

2 kommentarer:

malin sa...

ja tror du skulle passa i den frillan!

Anonym sa...

Tror också du skulle passa i den frisyren faktiskt! Go for it!