onsdag 24 november 2010

Zuummbaaa

Redaktör Kjell från Vakna med The Voice hade med sig en Zumba träningsvideo en gång o han utalade det hela tiden som [summmbaaaaaa] så de blir automatiskt att jag tänker namnet på samma sätt som han säger det.

Ni kan ju inte ha missat denna träningsform, går ju jämt på reklam på tv'n.

Dom körde iaf en variant av det hela på Nautilus ikväll, o jag var ju inte sen att åka dit!
Skitkul var det! Trodde aldrig att jag skulle bli så slut av att dansa! O att jag knappt skulle orka ha mina egna armar uppe i luften så mycket :) Det ska absolut bli en ny onsdagsvana!

For those of you that don't know what i'm talking about:
(hitta fan ingen vettig video)



Skakat rumpa för hela jävla slanten!
Får väl se hur kroppen mår imorrn ;)

Thank you, and good night.
(btw önskar jag mig ett Xbox Kinect som hon kör med i videon.. seems aaawesooome)

Inga kommentarer: