torsdag 25 november 2010

Jul, jul, strålande .. Jul?

Jag tror fasen inte att jag pynta ett bajs här hemma förra året.
Jag brukar inte vara storpyntaren heller, men nån liten adventsljusstake o nån liten tomte har man väl smugglat fram.

Tittade ut mot hallen förut o irriterade mig på att jag inte köpt någon ny glödlampa till lampan på byrån, o plötsligt kom jag o tänka på min röda pigg-boll!
Så jag kuta ner i källaren o började riva bland kartongerna. Fanns inte mycket julpynt där faktiskt, det mesta har nog som sagt slängts i flytten hit.
Men jag hittade min boll, o 2 ljusstakar o en fin röd vas/ljushållare.

Det kanske är lite tidigt att pynta alla redan, man brukar ju vänta till 1a advent iaf, dvs söndag.
Men jag drog upp skiten nu! :)
Så blir de gjort.
Köpte mig en söt liten röd julstjärna oxå, måste bara fixa lamphållare till den. Inte blomman alltså, utan en sån där man hänger i fönstret.




(handduken fyller funktionen att stänga ute kyla...inga konstigheter)


Nu blir de lite Kenza & Tyra, jag lär skratta högt minst 32 gånger!



Måste passa på o visa hur himla snyggt det blir att använda det 'nya' Grafitti nagellacket från Isadora. Kommer aldrig vilja måla mina naglar normalt igen :)
Fick rosa, silver o guldfärg + grafitti nagellacket av fam Wrigsjö.
Köpte till grönt och lila nagellack oxå! Passa perfa!




Godkväll!

Inga kommentarer: