onsdag 26 januari 2011

Huvudvärk!

Ja hujedamig.

Efter att jag la mig för att sova i förrgår så kunde jag ju till en början inte ens somna.. var klarvaken.. somnade väl runt 2...
Låg hela natten o vred o vände på mig, o när man sover har man ju egentligen ingen direkt koll på varför man vaknar hela tiden. Jag vet att jag kände litegrann att jag hade ont i huvvet o nacken..
O när jag vaknade av larmet så kände jag att - jajemen, förbannad huvudvärk har infunnit sig.
Pallade inte med den arbetsdagen så jag ringde o sjuka mig, o somnade om.
Vaknade igen vid 10. Men det hjälpte inte för det.
Konstig jävla huvudvärk, kan anta att det var som migrän. Kände mig iskall när jag gick upp, nästintill illamående o värken satt liksom bakom ögonen o precis uppepå huvudet.
Hade inga värktabletter hemma, för dom vi köpte hamnade hos M.
Så jag käkade lite frukost, gick en kort promenad med Abbie o förpassade mig i soffan en stund.
Hjälpte inte.
Så begav mig hem till M o proppade i mig tablett o så gjorde vi mat.

Skulle kommit en o kollat på mitt löpband, men ingen kom.
Så typiskt blocket köpare. Snackare!
Jag kom alltså fram till att Abbie faktiskt är för stor för bandet o kan inte ta ut stegen ordentligt.
O jag lägger ju inte 2500kr på ett löpband till mig själv. Så jag hoppas att jag får 2k för det iaf.
Kom o köp! ;)
Så typiskt mig o mina spontanköp.
Utöver det har typ 20 mailat, varav 10 är skambud, o 10 som vill komma o titta.

Huvudvärken lade sig lite o vi tog en prom runt ån.
Sen tittade vi på film. Mega mind! Himla rolig :) O jag var vaken hela tiden!

Idag var jag ledig. Drog iväg på Step-passet vid 12. Tog i alldeles för hårt i början o fick stans blodtrycksfall. Fan! Andra gången det händer på ett pass... så jävla pinsamt o stoppa mitt i för o sätta sig ner för man håller på o svimma... :S Men efter några minuter så gick det iaf att köra klart passet, men kunde inte ta ut mig 100% kände jag. Men var svettig som en gnu ändå. Taskig kondis kanske det heter? :P
Efter det drog jag o M en sväng på Ikano. Fick med mig lite smått o gott hem.
Bästaste tischan! Med Macarons på :) Jag o Micke på jobbet blev as sugna på det härom veckan, hade aldrig hört talas om det innan, o Alexandra min kära kusin jobbar ju å konditori så hon fixade några åt oss. Sen fyndade jag ett par jeans för 149kr, lite baggiga, plus lite annat.

Sen passade jag på o köpa ett till Graffiti nagellack, ett vitt den här gången.
Det skulle jag inte gjort. För det vita var fan sämst!
Jag har metallic blått nagellack under o det vita bara smetade ut allt o det blå bara försvann.
Blev inte alls sådär crackigt som det svarta.
Tips från coachen alltså - köp svart.


Ikväll är jag hemma hos mig igen.
Imorrn jobbar jag 8-12. Skönt.
Längtar mest till helgen nu. Boda borg! O söndag. Då ska vi titta lite igen. O jag håller massa tummar.

Rundar av litegranna här.

Hej!

1 kommentar:

malin sa...

jag har me ett vitt grafitti lack. Tog svart under. det flöt inte ut, men naglarna blev mer vita än svarta och lite halloweeniga.