torsdag 20 januari 2011

Mat mat mat...

Är det nåt jag älskar så är det mat, o med det självklart matlagningsprogram.

Just ikväll tror jag att Gud är på min sida för det är fan matlagningsprogram på alla kanaler hela tiden! :)


Masterchef USA.


Halv åtta hos mig.


Restaurang i vårt vardagsrum.
Ja ni ser ju själva!

Igår missade jag "Vad blir det för mat" & "Leila bakar" för jag var hos M, som inte är lyckligt lottad med 4+ kanalen.

(Svart bälte i Paint)


Jag är inte mycket för o köpa filmer o boxar, men om det fanns en box med bara matlagningsprogram skulle jag önska mig den på dirren! :)

Påtal om mat så håller jag på o systemuppdaterar min mobil nu :S
Biter lite på naglarna, för vissa har haft problem med detta o mobilen har blivit kajkon efteråt.
Än så länge ser det ok ut.
Spännande va.

Imorrnbitti bär det av till Yxalaback o träna med krabbarna. Känns gött o komma upp skapligt så det blir lite dag innan den är dags o dra iväg på jobb kl 21.
Roligt att M slutar jobba 21.30 imorrn.
Idag jobbar han till 00.00.
Vi ses iaf på lördag!.. efter vi jobbar. Så klart.

Nu tittar vi på matlagningsprogram allihopa. Slit er från datorn nu.

Hepp!

Inga kommentarer: