tisdag 18 januari 2011

Veckan går fort!

Hoppla!
Snart är det sommar o semester, om det fortsätter i den här farten.

Även fast det bara är tisdag idag så känns det som att det jättesnart är helg igen.
Imorrn jobbar jag 11-15, får smörgåstårta! Sen träna, sen hem till M o laga mat o umgås.
Torsdag är det heldag 8-16.45. O typ inget mer.
Fredag jobb 21-01, på morgonen blir det nog en tur till Norrpan o träna lite med hundarna.
Ni ser ju själva hur fort det kommer gå!
Sen jobb på lördag 9-16, sen hem o svira om till bowling, mat o sprit outfiten! Fest!
Jag gillar fest.
Sen bakis lite på söndag. O jobba 21-01.
Tadaaaa!

O på måndag får vi beskeeed. Jag hoppas på ett positivt besked. Komigen nu för hälvättä!

Vad käkar/har ni käkat i veckan då?
Vår matlista ser/såg ut som följer:

Söndag - Citronlax (favvo i repris)
Måndag - Lövbiffsrullader
Tisdag - Flygande Jacob
Onsdag - Tacofyllda paprikor (+smörgåstårtan på jobbet, bröd är inte bra men jag syndar)
Torsdag - Basilikafilé
Fredag - Matlåda från gårdagen
Lördag - TEXAS!!

Har inte märkt nån större skillnad. Men 1 kg har iaf försvunnit. Vågen visar 61,5. Magen känns plattare och inte lika uppsvullen som tidigare. Pass på!

Snittar iaf ett gympass i veckan. Det är helt ok för mig, med tanke på att jag går rätt mycket med hunden, o får motion när jag tränar henne oxå.

Över & ut!

Inga kommentarer: