måndag 31 januari 2011

Ny vecka - Go Go Go!

Helgen är över. O hej va fort det gick.
Beror nog mest på att jag typ aldrig är ledig.
Fattar knappt själv hur jag pallar o fara mellan två jobb hela tiden, helt utan nån samhörighet vad gäller arbetstiderna. O snart kommer ett 3'e jobb förhoppningsvis, men det hoppas jag kan ersätta jobb nummer 2.
Mycket nu.

Boda Borg var awesome!
Å fan så bra vi var den här gången. Vi klarade nästan alla banor! Skaplig förbättring sen sist :)
Knäna blev fulla med blåmärken efter allt krypande, o ett tag så trodde jag att jag skulle börja gråta för mina händer höll på o gå sönder!
klättra klättra klättra, o sen ska man hänga i en ribbstol fastmonterad i taket. PEUW.
Men det var de ju värt.
Blev hemgång med fam Eliassons på kvällen, kände att jag bara ville hem o sova hemma, länge länge, för engångsskull.
För sova fick jag iaf inte göra fredagsnatten till lördag.
Jobbade till 1, somnade väl runt 2. Vid 4 kom M hem, inte helt nykter, snarkade järnet hela natten så jag la mig på soffan tillslut. Sen upp kl 6.30. Yei!

Kom en snubbish o köpte löpbandet i fredags iaf. Kändes ju gött, gick inte så många hundralappar minus på den briljanta affären iaf :)


Då vet ni!
Hej.

Inga kommentarer: