måndag 17 januari 2011

veckorna tickar på

Från underground nivå...siktar mot toppen så långt jag kan nå! Typ. Så.
Petter style, eller September om man så vill.

Ännu en vecka har gått. Har mest bestått av jobb...igen.
Ser massa fram emot helgen som kommer ju, då ska de bowlas o ätas med goda vänner! Det jobba för mycket, o festa för lite kan jag känna...
I lördags var jag i Yxet med Wp gänget, första gången på ett par månader. Det var ett trevligt träningspass o kul o träffa alla igen. Blev peppad till o börja åka oftare nu iaf! Snart tävling som sagt. Måste boka boende i Lund, inte att förglömma.
Abbie prövade nya banan. Det gick bra o efter ett par drag så hade hon vant sig vid att vagnen börjat låta helt plötsligt. Sen körde vi ett tungt pass med 20kg kedjor upp för skidbacken. Knappt att jag själv hade flås till att kravla mig upp!
Ska lägga upp en video som Dallas filmade när vi körde vagn sen.
När jag kom hem vid 8 på kvällen så var de lördagsmys på hög nivå. Vi hinner ju knappt med o umgås annars i veckan.
O söndag tittade vi på M syrra som körde hockeymatch.

Nu lunch. Hej!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: