onsdag 25 augusti 2010

De va dä dä, döh!

Sådärrja'!

Då va räkningarna besudlade.
Man fick va rik i typ en halv dag iaf :P

Pratade med Anna nyss. Längtar som fan till helgen o den lilla roadtripen till Götlaborrrg!

Imorrn blir de o sluta tidigt igen, gött! Heldag är verkligen en låång dag när man är van vid 6h :P LATMASKEN HANSSON.
Men jag har fan alltid jobbat heltid innan detta så jag får götta mig faktiskt.
Efter jobbet blir de lurre på stan med fröken E o A! o sen lite hundträning som sagt innan.

Stack lite snabbt till Ikano efter jobbet idag o skulle "mellan" handla på Willys (det är ett mellanting, man handlar ungefär så mycket som ryms i en överfull korg, men som man inte behöver en kundvagn till, så inte "småhandla" o inte "storhandla", utan mellanhandla) o innan råkade jag ju givetvis springa in på Cubus för o se vad dom hade för 3för2 erbjudanden. Hittade inget föll i smaken, så sprang bor till Gina för jag va lite sugen på en tunika jag sett på reklamen på tv'n. O den fick de bli! 149:- klockers!

När jag kom hem drog vi äntligen iväg på en cykeltur jag o Abbie.
O när vi kom hem så kom oväntade gäster. Fredda o Lina hade shoppat på Ikea så dom ville ha en kopp java innan dom drog hem till sin stad igen. Abbie fick gäster oxå, Hiro följde med upp, o gladast blev nog Abbie. Hiro tyckte katten va roligare :)

Nu har jag precis fått i mig lite macka o Proviva (kan jag få bli sponsrad nu? Har fan 40 läsare snittat varje dag, ha...ha...ha)
Ska ta mig en dusch, sen blir de sängen o Alex Schulmans bok.
Jag vill läsa BlondinBellas bok oxå...

Gnite!

Inga kommentarer: