lördag 21 augusti 2010

Igår unnade jag mig.

Firade lite att lånet gick igenom o allt liksom föll på plats, plus att jag vart duktig o kommit igång med träningen.
Så jag klickade hem den snyggaste Adidas jackan ever!


O det är en prinsesskrona på ryggen oxå, så klart :)

GILLA REA!

Jag var på gymmet i måndags o körde Bodypump, i går gick jag o M promenad runt ån, o idag gick jag o Abbie 2,5'an 2gånger. Första varvet fick hon dra kedja, o andra varvet utan. Svettigt!
Känns så skönt o kommit igång med träningen nu. Inte för att jag har några större mål med min kropp, mer än att tajta till magen (som börjat puta lite) o tajta till röv/lår :P
Men mest tränar jag för att kunna fortsätta äta gott, med rent samvete!

Ska ta mig lite lunch nu, sen kommer Sofie o Cilla vid 5. Blir en tjejkväll här hemma med lite gött.
Kanske en sväng in till staden o titta på The ark, stadsfest o allt!

Ha de fint medmänniskor!

Inga kommentarer: