söndag 15 augusti 2010

Yepp yepp, I'm digging it!

Veckan är schlutt!

Rätt skön vecka. Även om jag känner att jag inte hunnit med så mycket egentligen.

Åkte till Yxet i torsdags på min lediga dag o tränade lite med doggsen.
De va ett tag sen man var där nu. De gick alldeles utmärkt! Abbie gillar o dra vagn. Alla ni som tror att detta är djurplågeri ska verkligen pallra er ut till Yxbacken när vi tränar o se Abbie framför vagnen. Hon vill tjuvstarta, hon gnyyyr, de bara skriker om henne "SÄG KOMMANDOT DÅ!!" Sen köttar hon på för kung o fosterland!
Känns så skönt att det har hållt i sig. Förmodligen för att vi inte tjatat ut vagnen, utan nu på senare tid har de blivit sällan, o kanske nåt hon längtar efter :P Jag intalar mig det iaf.
Men de blir inga fler tävlingar nu detta år, vi har inte haft tid o kvala in till varken SM eller EM.
Så jag tänker att 2011 får bli Abbies WP år :) Inga löp som kommer i vägen. O inga dåliga ursäkter från matte för o slippa träna. Ska försöka ta upp lydnaden oxå. Skulle va kul o köra en officiell lydnadstävling nångång!

Oh well, smell.

Igår jobbade både M o jag, såklart. Men eftersom vi varit tillsammans i 6 månader just den dagen så tyckte vi att de kunde va på sin plats o mosa in så mycket kärlek de bara gick under kvällen iaf :)
Så jag lagade mat tills han kom hem från jobbet, duktig hemmafru som man kan va, sen drog vi på bio. Knight and day - så jäkla bra!

O sen va klockan typ sent, o vi skulle båda upp o jobba idag. Så de blev o däcka i sängen. Hepp! I heart you darrling!

Jobb idag. Rätt lugnt. Tittade lite på Glee, o fastnade faktiskt. Så jag tänkte jag skulle lägga mig snart o avverka några avsnitt till.. den där Supernatural får vänta tills M är här. Läskigt ju!

Imorrn o på tisdag börjar jag kl 14, så de får bli gym innan jobbet imorgon! Bodypump kl 12 - fatta perfa!
O på tisdag tänkte jag dra mig ut till Olstorp igen. Däm you 5km freaking terräng!
Onsdag sthlm once again.
Torsdag heldag på jobbe.
Fredag leeedig!
O lördag leeedig - hoppas att Sofie o Cilla o jag kan sammanstråla för en trevlig afton!
Söndag jobb.

Just det!
Jag har kört 77mil med min bil på EN tank, o lampan har inte ens börjat lysa!
ITS FREAKING AWESOME!
Med min gamla kunde jag typ åka 60 mil, sen gick den på sista ångorna.
I love my new car!... än sålänge. ;)

Puss o kläm då, era gamla bävrar!

Inga kommentarer: