söndag 29 augusti 2010

Göteborg weekend is over for this time

Jag kör en bild blogg, för jag har för mycket kladdkaka i magen för o skriva en uppsats ;)


Min fina present till lilla Emma! With a little help from M såklart.
Snyggaste tröjan ever!
Jag tror hon gillade den oxå.


Traditionen i hemmet var att väga in sig för Wii Fit! Så de va väl bara o köra på det!
Tydligen skulle jag behöva lägga på mig 1,7kg. Score :P

Vi satte igång med matlagningen direkt.
På förmiddagen gjorde Anna o jag en broccoli/skink paj som va supergod.
På kvällen fick de bli flygande jacob - Yum yum!

Till bords!

'
GILLA! Noters "sås-hålet"...haha.


O för o va på säkra sidan så käkade vi lite snaskers oxå. Lägg märke till den fantastiska sccchhhheden till puffarna!
"Vi borde egentligen ha varsin scchhhed!" :D


Morgonen därpå blev det en spegelbild - Vem vill INTE vakna upp till den första skönheten?!
"Efter" bilden är tagen på en lite fräschare Nica som borstat tänderna, fått på sig kläder o spacklat sig lite.
O sötaste Emma såklart.


Mötte upp dom är 3 stollarna på Liseberg! Här i kön till 3D Bio'n Sammys äventyr...
Jag ville ta på Sammy... på ett bra sätt.


Alla redo!


Sen spelades de bort X antal enkronor. Alla fick nallar! Men vissa fler än andra...;)


Medan jag kuta iväg med Anna o åkte Uppskjutet så åkte coolingarna waggarbil.
Gobo fick skäll för att han ringde Sofia :D Don't talk and drive damnit!


Inte så farligt mycket kö alls. Gött!


Jag passade på att dra hem en stjärn-vinst!
Looove Toblerone... kommer förmodligen inte om ett tag :P
.. o efter jag spelat bort typ 150 spänn... so I practicly paid for it. Värt!

Vi slapp regn på hela lördagen. Regnade bara lite på fredagkvällen.
Åkte allt som är värt o åka. Efter Uppskjutet kom jag överens med mig själv om att jag absolut inte skulle åka Höjdskräcken :)
Men allt annat så!

Var lagom segt o köra hem sen på kvällskvisten, men stannade på en mack o köpte ½ liter Redbull.. sen va de bara o dra på stereon o sjunga ut. De är mitt trick för o inte somna.
M höll sig vaken o var mitt sällskap hela vägen medan de andra 2 sov lite från o till... trots att jag sjöng, höhö.

Superhärlig helg all and all!
Längtar redan lite till November när M o jag ska iväg till sthlm för en liten "in-the-middle-of-the-week" semester.

Godkväll!

1 kommentar:

malin sa...

Sjunga o redbull känner ja igen... kör samma trick när ja kör till o från Göteborg ;)
Ni ser ut att ha haft de riktigt kul på Liseberg!! =)
kramar