tisdag 21 september 2010

Akut viral nasopharyngit

Är vad jag har drabbats av.
Det är en sjukdom... som i vardagen kallas för.... förkylning.
Jag kommer inte dö.
Men de kommer fortsätta rinna ungefär 10 liter snor ur min näsa som jag bör fånga upp med näsdukar.
Hade jag vart en giraff hade jag väl sett ut ungefär såhär:
Rätt söt ändå.

Åkte till apoteket o skulle inhandla nåt bra. Hittade inget vettigt. Echinagard smakar så illa. O tabletter vill jag inte proppa i mig. Men så! Där hittade jag Vicks! Sånt smörj som min mamma alltid använde på oss barn när vi var små. Så sånt köpte jag. O har gått omkring o luktat menthol sen jag kom hem. Dock har jag fortfarande ont i halsen, o näsan rinner. Men de känns bra.. i Aloe Vera själen...


Datorn är het som ett as o kommer förmodligen att klappa ihop vilken sekund som helst oxå... orkaaaa...

Nu ska jag sova. Godnatt!

Inga kommentarer: