lördag 4 september 2010

Ni ser va?

Så vackert de har blivit här inne!
Hoppas alla ska trivas. O ska ni va här inne får ni gå ut.
Det är den bästaste Martin jag känner som gjort den såhär vacker.
Jag hjertar honom.

Igår var vi hemma hos M's syster o satt ända in på småtimmarna o pysslade med naglar, medan karlarna högljutt spelade Wii... som de ska va :P
M's andra syster höll typ på o dö av pälsallergi, men vi ville äta lite ananaspaj vid halv 1 innan vi drog hem. Shyrraste vi! :D
Jag kände av det litegrann, men vet inte om de kanske var den saliga blandningen av hårfärgslukt, nagelgelé lukt och katt som kanske gjorde det :)

Sov lääänge idag. Eller ja, iaf till 10 typ. Fast jag vaknade flera gånger inatt för jag drömde så himla knäppt. Kommer inte ihåg de nu, men de va knäppt iaf.
M drömde oxå knäppt.. haha.

Nu drar jag i mig lite mer ananaspaj, har precis klätt på soffan sina överdrag igen som jag tvättade igår, o inväntar att kusinvitamin kanske kommer o hälsar på senare.

Känns väldigt nära tillhands med en pizza ikväll...

SÅ ÄRÄ!

Inga kommentarer: