onsdag 29 september 2010

Nu ni

Hemskt produktiv eftermiddag.

Jobbade som sig bör. Till kl 18 even.
Åkte till macken o köpta strålkastarlampa till bilen... fick betala närmre en hundring.
På Biltema kosta dom typ 30. Jag lyckas alltid.
Åkte förbi Tallen (ja de där centrumet i denna del av staden) o postade iväg en skitgrej som jag köpte på Ebay. Inte mycket som är skit, men den där klo-slipen funkade inte alls... inte till min hund iaf. Så nu har nån annan dam köpt den av mig. Man kan väl hoppas att hon har en hund som är mindre... really not my problem :P
Var o en för sig själv, som Alliansen säger.
Sköt dig själv, o skit i andra.
Sen när jag kom hem hade ju hundmaten kommit oxå så de va bara o åka tillbaka o hämta ut ett paket oxå.
Lite kul, killen i kassan säger alltid "Det är ett tungt paket" varenda gång.
"Jaa, 12 kg hundmat" svarar jag...

Sen gick vi en kylig jävla promenad jag o hundskrället, som ni såg.
Vill inte ha kallt o vinter :(

Hem o byta lampan på bilen. Fasen va nöjd jag blir när jag lyckas fixa saker o ting själv :)
Men nu lyser den nya lampan starkare än den gamla.. man ska byta båda samtidigt har nån sagt... jag lyssnade inte riktigt då tror jag.
Men man får iaf inte böter på att en lampa lyser mindre än den ena. Däremot kan man få böter om den ena inte funkar. De har jag läst!
Bilmekarkillen ska iaf ta tillbaka min skruttbil o fixa AC'n. Sådärja! O jag ska få en lånebil så länge. Nån vecka skulle det ta. Ska förmodligen åka med pappis på fredag.

Sen körde jag ett städrejs här hemma. Jag kan liksom inte göra nåt "litegrann". Utan antingen allting, eller inget. Så hemmet har typ fallerat den senaste veckan eftersom jag inte orkat påbörja projektet.
Kul att de bara tog 30min o fixa allt sen då! Hah.
Då plockade jag undan allt som inte stod på sin plats, dammade, dammsög o diskade. Hejja mig!

Jag har helt snöat in mig på Öronmuffar.
Jag älskar dessa uppfinningar!
Att jag inte ägt några innan är ju för mig en gåta.
Mysiga, söta o man slipper förstöra frippan!

Har hittat en sida som hade massa roliga. Så de blir nog en liten beställning därifrån.
Trodde man skulle hitta fler på typ... ebay :P men nae sörrö! De gjorde man inte.
Hittade ett par på barnavdelningen på H&M oxå.. Hello Kitty! Frågan är hur stora huvven barn har egentligen...

Nu orkar jag inte mer. Gråt lite då!

Hej.

Inga kommentarer: