onsdag 1 september 2010

Halva har gått, halva kvar!

Ja då har halva veckan gått.

Igår var vi ute i Pickhult. M's farfar fyllde en himla massa år. 92! Dom blir verkligen gamla i den där släkten. Bra avelsmaterial ;)
Han va en skojigt liten man. Käkade goood smörgåstårta, o så fika på det.

Idag fick jag sluta lite tidigare för jag skulle till sjukhuset.
Dom skulle punktera min tutte! Tuttpunka!
Jag kollade upp en knöl för nån månad sen, o tydligen var inte det nog, utan de skulle tas prover oxå. Det var inte skönt vill jag lova att få en nål stucken i tuttis 3 gånger.
Fick bara ett plåster när jag var klar. Inget klistermärke, ingenting. Inte ens ett My little pony plåster. Men men. Jag tyckte iaf att jag var en tuff tjej!

plåstertutt. (omg.. is she really showing half her boob?!)

Åkte förbi affären på vägen hem o köpte lite fisk o potatis o nån kryddblandning man ska blanda med creme fraiche.. haha. Man kan tro att jag inte äter nåt annat än creme fraiche blandningar :D Så nu luktar de gott i min ugn.

Skulle åkt o tränat idag, men kände att jag hellre tog en långpromenad i de fina vädret.
Som var fint i ungefär 5 minuter.
För när jag väl skulle ut började de duggregna. Oh well! Gick bort till Max o tillbaka. Ville så gärna svänga in o köpa nåt smarr, men struntade i det.

Ska slänga i lite blondering i barret snart oxå. De blev pippigul utväxt sist så de ska jag råda bot på.

Imorrn väntar lite jobb, sen till Norrk för möte (fika :P) o lite hundträning.

På fredag ska jag tvättaaaa...på förmiddagen... ska låna M's torktumlare o köra sofföverdragen som inte blir tvättade allt för ofta. Sen på kvällen ska vi bort till M's syster o käka o fixa lite.
Hoppas jag får hem mina nageltippar tills dess, men man vet ju aldrig.

Jag tycker vi rundar av så. HÄJ!

Inga kommentarer: