torsdag 2 september 2010

Sneeeeeez

Alltså jag nyser som bara fan!
Idag har jag nog nyst 50 gånger sammanlagt.
Blir fasen tokig! Det är som en dålig cirkel. Först kliar de i näsan, man snortar innåt för o få de o sluta, så börjar man nysa, o då rinner näsan, o då måste man snorta innåt, o då nyser man, o då börjar de rinna igen... o ja... så håller de på sådär en kvart tills de slutat klia typ, o man har skitont i huvvet.
Många är förkylda o dana på jobbet oxå.. bara inte detta är början för mig :(

Oh well.

Jag har alldeles för mycket snask i mitt system efter den här veckan. Några toblerone om dagen, o dunderfika idag... jag har sånna sjuka sug efter kakor o bakverk!! Inge godis, chips eller nåt sånt. Bara kakor!

Imorrn ska vi till Martins syrra på kvällen... funderar på o göra en ananaspaj o ta med... förstår ni hur gått det är?! :)

Vi får se vad som blir gjort.

Puss & Godnatt

1 kommentar:

Floda sa...

Grattis till Tobleronen, tur att det inte var jag som vann *hehe* Jag vet exakt hur gott ananaspaj är!! Observera stavningen på gott ;-) Have a nice weekend!