söndag 12 september 2010

Det märks så tydligt

...att det är söndag, eller att jag är sysslolös.. för då uppdaterar jag Fejjan ungefär 10 gånger under samma dygn... o tycker att varje inlägg är superkul/jätteviktigt!
O så skriver jag ofta en massa humbug på bloggen, eller kommenterar ihjäl mig på andras uppdateringar/bloggar.
O så skrattar jag helhjärtat åt allt jag skriver. Jag tycker helt uppriktigt att jag är så fantastiskt rolig ibland.

Nu ska jag iaf lägga ner för dagen.
Tänkte jag skulle sett Mama Mia, men det blev ju inte mycket med det.

Imorrn kommer förmodligen dom bruna utlänningarna o hämtar Rutan innan jobbet. Kanske hinner jag med ett pass på gymmet oxå. Ställer klockan på 8 for safetys sake.
Sen efter jobbet får jag äntligen träffa MIN KILLE. Som jag är IHOP med. Vi frågade lixom CHANS o sådär. Vi är typ KÄRA. O ibland PUSSAS vi. Då PIRRAR det i min mage. FNIZZ.

Godnatt.

Inga kommentarer: