onsdag 15 september 2010

Helt död.

Vaknade kl 6 imorrse o de va MÖRKT ute!
Va tvungen o väcka M för o verkligen fastställa att klockan var 6 o inget var fel. Men så var fallet. Bara o pallra sig upp o se glad ut!
Ser verkligen inte fram emot vintern där de är mörkt när man går upp, o mörkt när man kommer hem. Då får de bli många vändor till solariet så man iaf får lite fusksol! :)

Var på nya jobbet idag o gick en "lärorunda". Det verkar helt ok, men mycket o ta in vad gäller planering. Man är ju så van o städa saker som inte rör på sig, här har man ju tider o passa innan tågen åker iväg :) Men jag tror de kommer lösa sig efter ett par gånger. Då är man nog inne i det.

Sen mötte jag upp Elin, Andrea o Forssen o drog o köpte lite praliner på Kahls. Fy bubblan så goda dom var!
Speciellt dom med frukt smaker... köpte en Jordgubb/champagne och en Hallon/nånting o dom va super.
Kan nog bli ett besök där nån mer gång. Men då får de bli vin till! Göttans.
Sa häromdagen att jag var sugen på en redig vin/ost/kex kväll... det sitter inte helt fel.

Imorrn väntar en heldag på jobbet. Fredag börjar jag 12... får se om jag kanske tar en trip till gymmet innan. För kommer inte hinna varken lördag eller söndag.

Rösta på söndag oxå! Men tror jag kommer ta tag i den biten imorrn efter jobbet istället. Så har man de gjort.
ALLA måste rösta! DU med!
Jag är dock inte helt på det klara... ska ta o plöja igenom lite debatter under morgondagen o se om nåt kan få mig att ändra mig.

Ska se om jag missat nåt kul som är värt o se på Web-tv annars blir de sängen nu.

Ha de bäst!

Inga kommentarer: