fredag 19 december 2008

A Camp - Stronger than Jesus.

Så himla fin låt.

Nu är de äntligen Jullov!
Fick provisionen o sluta på 4siffrigt iaf till slut. De kändes som en skön avslutning.
Känns skitlustigt att va helt ledig i 2 veckor nu. Lite onödigt oxå, eftersom jag faktiskt kunde satt upp mig på att jobba, men valde att inte göra det.
Men men, Får slå de slaget i januari när den lönen kommer :P
Fick en så sjukt rolig låt på jobbet idag. 2 kollegor som gjort en raplåt om Telia!
Jag blev faktiskt förvånad över hur duktiga dom va, haha.
Ikväll blev de ingen bio, magsjuka bland barnen :(
Hoppas iaf att dom slipper ligga sjuka över jul. O sen kan jag faktiskt passa på o hoppas att jag själv oxå slipper bli drabbad av denna dödsåkomma. Fy bubblan.
Trodde jag skulle åka på nån förkylning som heter duga, men idag har jag inte känt av mer än en rinnig näsa. Sånt överlever man ju. Men de är knappt :P
Så jag åkte förbi affären o köpte lite mat o godis, som jag har kalasat på ikväll istället. Inte helt fel det heller.
Hade fått 3 julkort i brevlådan när jag kom hem oxå :)
Tackar Tackar!
Självklart var 2 av dom från sånna som jag själv inte skickat till. Sorry :(
Det är jobbigt med julkort. Just i dessa situationer. För SKA man skicka, så måste man ju fasen skicka till alla man känner. För annars kan de ju bli så att man får från nån som man inte själv skickat till, o de känns det helt plötsligt dumt.
Men, jag önskar alla som jag känner oavsätt rangordning (;)) en riktigt God Jul förstås.

Här kommer en liten bildbomb från dagen.
Jag lärde mig hur man tog macro bilder med mobilen :P







2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är jag förvirrad... var din provison 3siffrig? dvs. mer än 99kr? du menar inte att din provision hade 3 nollor eller så? Garttis iaf, är du glad så är jag glad. Syns kring jul! Kram kram

Nica Hansson sa...

4 siffrigt då... sorry. Självklart menade jag 3 nollor ;)