tisdag 9 december 2008

Usch usch usch

För det är ingen vanligt dag, för det är en precis vanlig tis-dag.. hurra, hurra, hurra.

Det har pratats friskt om utgång här på jobbet på lördag. Jag är fattig, men pepp!
En bra kombination.
Sen skulle de ha lusse fikats på söndagen.. men då fyller ju brorsonen år!
Herrejisses, killen blir 3 år. Tiden går sååå fort.
Ska se om jag kna hitta nåt kul till han på stan imorrn.
Var inne i stan idag o skulle leta hazzard klappar.
Hittade 2!
.. o en tröja till mig... dock inte den jag skulle köpt från början. För den fanns ju på Stadium, inte intersport.
Så de blev en huvtröja från Cubus istället. Hoppla?
Köpte trosor oxå *intressepil*
Men de roliga var att de var 3st för 99kr. Men jag lyckades med att bara betala 13 kr styck. HoHo. Flyt man har. In your face, expediten!

Idag har jag ringt till sveriges mest osymatiska människor. Alla måste ha ätit av samma "döda hjärnceller" medicin, för ingen fatta nånting.
Oh nej, de va inte jag som var otydlig. Snarare övertydlig.
Provisionen som såg så lovande ut i förra veckan, börjar skta men säkert dala ner igen.
Kul.
I jul.

Imorrn är de onsdag. De tackar vi för.

Hej.

Inga kommentarer: