torsdag 11 december 2008

Toshda'

Snön är här igen. Tänk om de kunde få va snö o kallt nu... inge blask, inge plusgrader.

Nu är hazzard julklapparna inhandlade.
De blev ingen "woho" bra julklapp iår. Så himla svårt ju!
Men så brukar vi alla säga, varje år, o ändå så slåss vi som 3 åringar om sakerna i slutet :)
Jag skulle iaf inte gråta om jag fick mina egna julklappar!

Är de bara jag som älskar Frank?
Ni vet, de svarta fåret i Tele2 reklamen?
I just love him :)

"Bääääää" "We don't talk like that..." "I know, Sorry..." "...you should be..."

Hela veckan har gått bra på jobbet. Har fortfarande lite siffror i provision.
Idag fulade jag lite o satt kvar efter kickstarten. Några skulle få utbildning i en ny kampanj, som jag inte hade. Efter det så körde vi den. O jag lyckades med att slänga iväg flest ordrar, vilket tydligen resulterade i att jag vann "Adventskalender tävlingen" som vi har en ny varje dag. Priserna kan va allt från pepparkaksdeg, till ett hemmabiosystem.
Ni kanske fattar vad jag håller tummarna för? ;)
Men nu gick jag hem tidigare idag, så jag får väl kolla min vinst på måndag istället.
Spännande!
Jag gjorde en deal med J på jobbet, om jag fick Telia-klockan så skulle vi byta OM han fick hemmabiosystemet!
Tror jag måste spä på o lägga till digitalkamera oxå, för de skulle jag verkligen vilja ha en. Eller en ny mobil. Ja tack!

Var på stan igår o fixa som sagt de sista klapparna inför imorgon.
Köpte mig en ny mobilstrumpa. Söt är den!
Passade även på att fråga herr säljare vad man gör när man lyckats köpa en mobil som man inte alls när nöjd med.
Sälj, o köp en ny. Sure. Men de har ju redan lyckats bli små repor i displayen!
Helt jävla värdelös... undra om man kanske ska va snäll o skriva det i annonsen man lägger ut?
Värdelös mobil säljes. Precis skittråkig. Men den är rosa.
3000:-?

Vet inte hur mycket godis jag käkat den här veckan.
Det började med att jag kom på att macken har öppet till 22. Vilket betyder att jag hinner in där efter jobbet när jag slutar.
Dom har lösgodis där.
Dumt.
Jättedumt.
Fast jag har bara vart där 2 ggr den här veckan.
O ikväll åkte jag förbi hemköp. Skulle köpa bröd. O de gjorde jag!
Och 4 lussebullar.
O lite lösgodis.
Oj...
Vi som ska baka julgodis imorrn o äta tills vi spyr :S
Passade även på att sola. Nu har jag kommit in i den rytmen igen.
Känns fräscht o va lite brun nu när de är så kallt o jävligt ute.
Man luktar dock inte tulpan... Ska ta mig en dusch sen ja.

Satt som stans jävla geek igår.
Väntade på att Bonde avsnittet skulle komma ut så jag kunde ladda hem det.
Jag vet att man kan titta på dom avsnitten på nätet, men av nån jävla outgrundlig anledning så sjävklart (!!) funkar det inte för mig att titta på den "web-tv" tjofräs läsaren.
Den börjar aldrig "buffra" så de händer liksom inget. Varken i Firefox eller Explorer (quicktime i ena o wmp i andra) Nån datanörd som vet vad felet är?
It's totaly freaking me out.
Anywhoo så var jag inne o tittade...o tittade.. o tittade.. o till sist! Yes, där fanns den :)
Jag blir glad av Bonde söker fru. Jag vet inte varför men jag bara blir det.
Lätt att Hanna ska välja raggarkillen. Han är ju störtskön.
Bögen ska inte välja Wille. Han är för mycket. Too mush to handle.
O Stefan&Krister ska ju lätt välja blondinen. Den andra tanten verkar ju ha nåt fel i huvvet, så mycket som hon garvar hela tiden.

Så är det med den saken!
Nu ska jag luta mig tillbaka..


Inga kommentarer: