söndag 21 december 2008

Lördag hela veckan...

Igår vaknade jag sent.
Sov till 10.30 nånting.
Sen bar de av in till stan för o köpa doggersfoders.
Fick hennes mobilnummer, så nu är de bara o ringa nästa gång jag behöver köpa mat. Dom har ju så fyndigt öppet, när jag jobbar.
Good shit!
När vi kom hem tog vi en promenad på 1 timme ute vid ljung.
Sen blev de slappo i soffan. De va vi värda!
Vid 6 gick vi ner o mötte upp C vid hemköp. Köpte lite mat.
Lagade mat.
Åt mat.
Inte helt fy fan faktiskt. Gjorde varm smörgåstårta! mm mm mm.
Kollade på Dansbandskampen. Haha! Ni får skratta. Men dansbandsbarn som man är så är de bara o gilla läget. Tycker faktiskt att de är bra att dom promotar dansband mer i tv! Det är nåt vi Svenskar ska va stolta över :P
När vi stod ute på altanen o... tog lite frisk luft, så kom en inkräktare på fam Hanssons residence!
Här har ni utspelet.




Vilket visar att jag varken ägen en kamphund eller kampkatt.
Bara mysiga djur som gärna välkommnar andra med öppna armar... typ.
Vi avslutade kvällen med att titta på Made of Honor. Hur bra som helst. Tyspisk tjejfilm där vi satt o sa "naaawww" I kör.

Idag har jag oxå sovit länge. Jag tror jag är kär... i att sova länge. Nu fattas de bara nån o skeda med, sen skulle de va 100%igt. Abbie bara snor allt täcke.
Åkte in till stan vid 12. Skulle lagas bil i Slaka. Tog med mig hund o C så gick vi en promenad sålänge. Fick bli en lång promenad för de tog mer än en timme. Men men. Självklart var de nåt fel på baklyset, inte bara lampan alltså. Så nu måste jag inhandla bakljuskontakt-tjofräs? o en annan lampa, för de var fel jag hade köpt innan.
Fick in allt på tisdag på mekonomen. Smidigt.
VARFÖR kan de inte bara vara nåt snabbbt o smidigt som går sönder för mig?
Åkte till Biltema. O kom därifrån med en ny personvåg, en lukta-gott-i-hallen-grej o dammsugarpåsar. Jävlar va den suger nu! Som ett monster!
D.v.s jag kom därifrån med allt förutom det jag skulle ha.
Jävla tillgodo kvitton. De känns ju som att man bara måste köpa nånting då ju.
Känns ju inte på samma sätt när man handlar med papper, istället för pengar.
Det har dom tänkt ut bra. Dom jävlarna.

Provade vågen när vi kom hem.
Jag hade gått upp, Abbie hade gått ner. Tillsammans vägde vi 83,3 kg.
O hon vägde 24,4kg visade det sig.
Resten kan ni ju räkna ut själva.
Jag säger som min vän: "Dina bröst kanske har växt!"
Hah.. I wish :D

Senare i efetrmiddag ska de kanske bakas Lussekatter! YEI!

Nu ska jag se klart på Madagaskar 2.

Mitt enda julpynt.. en boll.

.. O en ljusslinga.. o tydligen två gröna ögon. Hett!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Veronica,

nästa gång du vill få fart på din dammsugare är du välkommen till oss på http://www.mrdustbag.se vi skickar dem direkt hem i brevlådan. Då slipper du göra en massa onödiga impulsköp.

Gott nytt år!