söndag 7 december 2008

Weekend lover

Snart är den slut igen.
Jädrans att tiden ska gå så fort.
Sov till 10 igår. Vid 11 kom P o Lex ut hit o hängde lite. Abbie överraskade med att leka ganska så länge! Tills hon tillslut beslöt sig för att leta efter spår...
Progress :P
Vid 12 styrde jag kosan mot jkpg. Kände för att ta en liten roadtrip. Egentligen skulle jag åkt åt ett annat håll, men eftersom jag inte fick några svar därifrån så fick de bli en visit hos N istället!
Käkade pizza, o hängde gäng. Hundarna lekte o mådde fint. Eller ja, iaf Humle Bumle O Abbie :) Sötaste av dom sötaste är den lilla Humlan.
Skillnaden är ca 1 år på dom två, men lekmässigt kunde dom lika gärna vart lika gamla.
Vid 21 åkte jag, abbie o spottbilen hem igen. N sulle jobba på kvällen.
Blev erbjuden att åka in till stan o festa.. men tråkig som jag är så tackade jag nej.
Åkte hem till C istället, som var barnvakt, o gjorde henne sällskap. Kollade på britneys dokumentär. Rätt värdelös.
Söndagen har spenderats i sängen... gick inte upp förns 12. Helt sjukt va mycket man kan sova.
Trodde jag var illamående en stund oxå, men de gick över. piu!
Vill inte bli sjuk nu.
Käkade lite frukost och sen drog vi ut i skogen.
Abbie fick köra dragweight, o jag fick mest dras med mig själv. De va väldigt söndags vänligt i skogen. En massa barnfamiljer överallt, hästar, o joggare.
Gick vän en promenad på en halvtimme/timme nånstans där. Sen fick hon springa lös ute på fältet som avslutning. Nu ligger hon som en däckad säl.
Började laga mat. Potatis o Skinkgratäng tänkte jag. Men kokade potatisen lite för mycket innan, så nu får vi väl se va de blev för gojja.
Jag börjar tappa förmågan att laga mat, nu när jag får mammas matlådor varenda jävla dag.
I´m gonna be a suckie housewife when i grow up.
Jag gillar ju att laga mat.... dämnit.
Nu ska jag bara äta, hoppa in i duschen o sen är de dags för alla repriser på tv.
Repris söndag.
Helt sjukt att det redan är mörkt ute. Det är typ ljust från 8-15. Thats not good enough.
Imorrn är de måndag igen!

Nu kör vi då. En vecka till.. WOHO! ...typ...


Maaat
Skog
Working dog
Humla
Slöfockar



Inga kommentarer: