onsdag 2 juni 2010

Abbiedoodles!

Sämsta matten i världen glömde ju bort att
Abbie fyllde 3 år igår!
Hur ska jag bli som mamma egentligen?
Jag lär ju inte va den som kommer ihåg födelsedagar iaf. Är verkligen sämst på det.

Tror vi traskar bort till affären o köper oss varsin glass sen.

Mammis lilla hjärta!
Helt galet vilken "tur" jag haft att få sånna fantastiska djur.
Vissa säger att det inte bara handlar om tur, utan att jag har en bra hand med dom. Sånt värmer!
Abbie älskar allt o alla! ...O de flesta älskar henne tillbaka :)
Trots detta är hon rädd om sin mammi o varnar när de är nån som kommer o hälsar på.
Både Hobbe o Abbie har riktigt märkbara och utstrålande personligheter. Det finns nog ingen som träffat dom o inte gillat dom från första början.
Trots att den ena hårar o den andre dregglar.
Hobbe blev 7 år nu i mars såg jag när jag tittade i vacc-kortet. Hoppas vi får ett gäng med år till!

Mammi loves you!

1 kommentar:

Tezz sa...

dom är sötast ihop!!