onsdag 2 juni 2010

When Google-translate go wrong.

"Trevligt att träffas,Hur mår du idag?, Mitt namn är kailna 5,7 Höjd, mässa i slutförandet, jag såg din profil i dag (www.crankitup.se) och efter att ha gått riktigt det jag flyttade med kvaliteten jag hittade idin profil, vilket gör att jag blev intresserad av att känna dig mer.men jag kommer att vilja att ni inget att avstånd, ålder eller färg dosen ingen roll, men vad maters är kärlek och förståelse och att vara ärliga mot varandra. Jag kommer att tycka att du kontaktar mig riktigt min direkta postadress så att jag kommer att ge er min bild och berätta mer om mig. (kailna_bassel@yahoo.co.uk) Jag har något mycket viktigt att berätta you.Good att höra från dig,(kailna_bassel@yahoo.co.uk)Din dröm kärlek.kailna"

Haha! I love it! :D

Vafan gör jag vaken?
Ashungrig o bestämde mig för att stanna hemma idag... känner mig febrig... :(

De blir honungs-te, strepsils, näsdukar o nässpray idag.
O nån liten film på det kanske.

Hörs.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har lige fået mail fra fjolset.. Den idiot..