måndag 21 juni 2010

Lite saker har ingen dött av.

Gick upp sådär lagom tidigt som sig bör när man är ledig.
Käkade frulle, ut med hunden en sväng.
Sen telefonerade jag till de som jag skulle telefonera till.
Bosse bildoktor hade fullt upp, o upplyste mig om att de är säkert fler som har fullt upp nu eftersom många stora bilverkstäder stänger för semestern... bajs?
Får se om jag kan ragga nån annan.

Sen for jag in till Ikano o tittade lite. Det är faktiskt skönt o shoppa själv ibland. För de första så påverkas man inte av nån annan, o för de andra är de ingen annan som stör ihjäl sig på en när man går tillbaka till samma butik för 3'e gången :P

Jag kom iaf hem med en tunika från BikBok, massa billiga smycken från JC o ett par till glajjer från H&M... nu har jag 7 par.. det tycker jag är lagom.
Köpte med mig lite lurre från Sannes o käkade på ballen när jag kom hem. Güttans!








Sen åkte jag o Abbie bort till Ekängen så hon fick bada lite. De älskade hon! Simma simma simma. O dom hade byggt ut båtbryggorna där så de fanns hur många platser som helst nu. Fräckt.



Jag har badat! Mina ben är INTE kritvita IRL...





Resten av dagen?
Ska försöka fånga solen lite. Det är lite knepigt när den gå i moln rätt som de är.


Sista godisbitarna.. är de bara jag som skrattar?


Pretty much amazing...

4 kommentarer:

Flodhästen sa...

Superfin tunika =)

malin sa...

Gillar starkt skugg bilden på dej!! =)))
o massa fina smycken hade du köpt! Nu blev ja me shopping sugen! =P
Krams!

Madelene sa...

Fina saker du köpt.. O va duktig Abbie är =)

Lenita sa...

mysig bild,den sista med hunden o soffan=)