tisdag 1 juni 2010

Blä...

Varför blir de alltid såhär?
Jämt när jag har nåt kul o se fram emot, eller ska va ledig, så blir jag alltid halvdant sjuk.

Igår vaknade jag o nös typ 186 gånger. Sen var de igång. Trodde dock att de va pollen. Men vartefter dagen flög förbi så blev halsen tjuckare o tjuckare. Glass hjälpte inte... :P
Nu känns de mer som halsbränna o ihopkloggad näsa.
Men men.
Ledig idag o ska snart möta upp Jen på stan o hänga lite. Ska ta en tur till apoteket o köpa barnnässpray... jag som nyss gjort mig av med det beroendet! O nåt till halsen.
Senare ikväll blir de en trip till Yxbacken o fixa inför sommarkampen i helgen.

Onsdag o torsdag väntar 8h jobb.. såklart. Bara för man absolut INTE vill prata i telefon flera timmar...
Sen blir de Norrköping fredag till lördag. Sommarkampen dags igen som sagt!
Den här gången ska vi inte tävla dock, bara lydnad o lekar. O hänga gäng med massa folk. Hoppas vädret blir bra så man kan bättra på brännan ;)
Tänker inte låta M va mer solbränd än mig när han kommer hem. Han har iofs sagt att han blir väldigt lätt brun... vilket jag inte blir.. så får kämpa lite under veckan här.

Förutom detta - not much.

Hej svejs bah.

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Vart är den mest söta lilla perfekta rosa miniatyr ultra gulliga radion köpt??
:) Skulle oxå vilja ha en sån juu!

Nica Hansson sa...

Den inhandlades i butiken som har lite av allt - Claes Ohlsson :)