fredag 11 juni 2010

Hej!

Veronica heter jag, o jag bloggar ju inte ihjäl mig direkt.

En såndär Telenor snubbe haffade mig utanför affären häromdagen.
Han frågade vad jag gjorde med min mobil.
Ringer, svarar, sms'ar, kollar fejjan o bloggar!
"Va har du för bloggadress då?"
Hah... troligt att han fick den :P
Men en X10 mini skulle inte sitta helt fel. So smöll! Även att jag tycker att den kanske är i de minsta laget. Man vill ju ha stor display nu när man blir till åren!

M är på Sweden Rock. Jävla otur med vädret, men de verkar inte röra dom i ryggen. Så det är ju bra! o så.. o dä.
Tydligen har dom fått den fantastiska idén att vi ska flytta oxå. Typ 20 mil. Allihopa. Som en enda stor familj. I en 3'a. Det är nog det bästa med Martin. Att han har så många idéer...

Om en vecka har jag påbörjat min semester! Hur wicked känns inte det?!
Kul att jag kollade schemat på jobbet o insåg att jag ska jobba freakin heltid i 4 veckor när jag kommer tillbaka... Tack för den bajsen i huvvet.
Men å andra sidan jobbar jag ju desto mindre i augusti sen. Kan ju va kul. Om man ska göra nåt.
Det är just det.
Jag börjar få lite panik över att jag har 3v semester helt oplanerad :S
Tänk om bara dagarna flyger förbi o jag typ inte gör nånting...
Nae.
Så illa kan de bara inte bli.

På onsdag drar ju eliten till Götet iaf o tittar på Rise o Misconduct.
Lutar åt att de inte blir nån Pier Pressure för mig på söndagen dock :(
Så om nån känner sig spontan o vill åka så har jag färdmedlet o sällskapet right here!

Annars kommer du dyka upp en massa andra festivaler o musiktittande under sommarn så de går väl ingen nöd på mig.
I slutet av Juli kommer ju Good Charlotte till sthlm! Inte fy fan. Förband till Pink o allt, sen kör dom en egen spelning dagen efter.
Me like!

Nu har jag rundat av denna dag med att äta naturgodis tills jag mått illa, samtidigt som jag kollat på film som hackat som bara den. Men eftersom jag pinade mig igenom 30 min så kändes det som att jag var tvungen o kolla slut på den oxå.
Stormbreaker. Hur larvig som helst.

Så nu tänker jag lägga mig o läsa.
Har typ jättelite kvar i min lilla bok, men den tar ändå aldrig slut!
Jag är så duktig som läser. Jag har säkert avverkat 6-7 pocketar sen jag tog upp "läsningen" för ett par år sen. Vilket säkert nån annan avverkar på 1 månad kanske. Men har aldrig vart en sån innan som läst. Så klapp på huvvet till mig!
Mitt nästa inköp kommer bli "Jiddra inte"
Har läst Snabba cash o Aldrig fucka upp - så denna känns som ett självklart val efter dom.

Nu får de faktiskt bli söndag snart...

Då vet ni.
Natti!

Inga kommentarer: