onsdag 23 juni 2010

Glass i stora lass

Hujedamig va varmt de har vart idag.
Flera gånger tänkte jag: Hur ska man klara av en hel sommar?!
När jag sitter i solgasset på filten så känner man hur jävla varmt de blir, då vänder man typ på sig, eller så går jag en sväng med Abbie för o inte sitta still o bränna mig, men då blir man så matt istället. O jag är ju inte världsbäst på o dricka vatten heller...
Det är skillnad när man är utomlands... helt klart.
O då finns de oftast en pool o svalka sig vid. Sånt har inte jag här... fast de är jäkligt frestande o köpa en större barnpool o slänga ut på gräsmattan!
Tror ni de äldre skulle bli glada då? :D
Jag skulle kunna ha den på stenplattorna tillomed, så förstör man inte gräset.. haha! Vilket jävla briljant idé jag just fick!
Måste ta ett varv o se om man kan hitta nån billig nån dag...
Men hur förklarar man det när dom kommer hit?
Kan man skylla på nåns barn.. o att dom typ glömde kvar den? :S
"Hej, jag heter Veronica och är 26 år i tycker om att bada i barnpool!" passar sig nog inte.

Imorrn ska de förberedas lite inför midsommar.
Funderar på nåt bakverk o de lutar tyvärr inte åt tårta, då de kommer så jävla mycket folk :P
Men kanske några midsommar cupcakes ;)

Så de är väl va min torsdag kommer bestå av isf. Handla o slåss med folk, o stå i köket.

IDAG däremot så blev de en trip till SMultronstället med flickorna.
oh lord va mätt jag blev!
JAg var sämst av alla att äta upp :(
Fail på mig! O då åt jag inte ens mycket lunch, just för o orka.
Köpte en "Rock n Roll" - Så jävla god var den. Men de blev helt enkelt för mycket.
Här har ni för/ efter bilder:



Men jag åt iaf mer än 2/3 så det kändes helt ok o lämna resten :P

Jag vet precis vilken jag ska öta nästa gång. O den är inte gigantisk!

Pöss o Kläm

Inga kommentarer: