söndag 20 juni 2010

Det märks att jag har semester?

Höhö.
Glömmer helt bort o skriva nåt här på denna lilla sida.

Just nu är de lite snorigt. Men inte värre än så.
Abbie är lite trasig i tassen, men de är påväg o läka.
Bilen är fortfarande trasig o ska få hälsa på Bosse Bildoktor i veckan hoppas jag, ska ringa han imorrn. De kommer säkert kosta en miljard.

Jag vill åka till Ullared! Men min mamma hävdade tvek på den. Fan. Mitt safecard. Finns det några andra som skulle vilja åka o trängas lite?
Fyller man bilen så är ju inte soppan så hiskeligt dyr o dela på.

Imorrn börjar egentligen min semester på riktigt räknar jag. Då är de 3v som gäller.
Skönt. Typ. Tror jag. Men den måste ju fyllas med saker o göra!
På onsdag ska iaf flickorna från jobbet o jag åka o äta glass på Smultronstället.
Sen den 16 juli ska jag dit igen med M, C o T.
Den 17 Juli är de grillfest! Men då jobbar M :(
Sen är de tomma dagar som ska fyllas upp.

Nu får de fasen ta o hända nåt skoj!

Vi säger så. Hej.

Inga kommentarer: