måndag 12 november 2007

Fakjutu

Såg en som skrivit sitt namn så idag, på skoj så klart. De pinsama var att de ändå tog ett tag innan jag fattade... :P
BLOND in i själen.
Fixade dit lösnaglar igår, själv. Höll på massor med sånt förr, men nu var de ett tag sen. O de visade sig ganska tydligt. Blev fult som fan. Ser ut som fakkiifakki sakkiisakkii thai hooker nails :)
Men övning ger färdighet.
Kunde ju prova min nya blåsApa oxå, den funka prima :D
Idag har de vart jobb på tapeten, gick helt ok. Men börjar tycka att folk är mer eller mindre otrevliga på jobbet. Dom hade tydligen vart ute o bowlat en drös av dom i lördags. Var de nån som fråga lilla Nica om hon ville med? Nej då. Fanns även andra som inte blivit tillfrågade. Sånt där hör hemma på dagisnivå för fan. Skärpning.
Ska ha "jul-knytis" iår med dom. De märks att pengarna börjar tryta i företaget. Förra året käka vi julbord på Löfstad slott, o iår ska man ta med egen mat... hoho jaja. Skiter i vilket :P
B o P åker fan till Thailand i 2veckor alldeles snart... jävla dom.
O sen raka vägen till gotlandish för B. Vi hörs då? :D Hoppas du är blek när du kommer tillbaka till Linköping ;)
Igår blev matte svag för sin lilla sötunge.
Hundfan stog o sov i sängen :D
Hon vet att hon inte får va i sängen med hela kroppen, sen får man ju tolka det på sitt sätt. Det slutade iaf i att vi var som en stor lycklig familj allihopa i sängen... Men de ska inte bli till nån vana... *host*
Var ute o tränade inkallning imorrse på frukosten, gud va hon älskar att springa lös i snön! gick ganska så bra faktiskt.
Nu ikväll tog vi ett varv ute i skogen/spåret o sen letade vi tennisboll i snön, de gick de med :)
Sorry alla som jag känner att jag inte pratat med så mycket på senaste tiden... Jag gör så gott jag kan! Även om inte jag ringer (vilket inte är ovanligt) så är ni välkommna att ringa eller komma förbi anytime. Mi casa e su casa :D
Nu dusch, sen slapp framför tv'n.

Abbie "nosen i backen" Hansson
Glad som få!
Du sa inget om o stå o sova i sängen!
Matte är svag o ger efter :)
Ligga konstigt i soffan är min grej

Inga kommentarer: