onsdag 21 november 2007

konkurrens

Nu har han börjat igen.
Efter en tids tystnad.
DirtyB är ute i bloggvärlden o svirar återigen!
Men jag känner mig inte hotad. Inte ens lite ;)
Men jag ska skaffa mig en sån där "site counter" så jag kan "se er"... ingen kan gömma sig nu!
Ska snart iväg på teorikurs återigen. Kallt o 2 timmar av mitt liv. Men de får gå. Jag lär mig ju något!
Sen blir de raka vägen hem o hopp isäng!
B är min bitch som alla vet, så idag tvättar han ;) mest sin egen skit visserligen, men lite av mitt!
Bilen är tyst nu, thank god! Lite olja gjorde susen *host*
dumelidumdum o inte kollat det innan då...
oh well, smell you lejters.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk att en vacker vältränad man som alltid är dressed up nice och utan tonerdamm under fingrarna vet en del om motorer... Att en man som har ett högt skattat chefsjobb, tjänar sjukt bra och och är så intelligent att det gör ont, kan få några få ord beskrivna för sig och sedan sätta fingret på ett allvarligt och svårlöst problem. -Det borde du skrivit i din lilla blogg... Så det så!

Nica Hansson sa...

De gjorde du ju så bra själv :P