måndag 5 november 2007

Oh lord...

Börjar bli förkyld. Däm you bengelibengt!
Lite ont i halsen har jag, stackars stackars mig.
Som plåster på såren bakade jag kladd-choklad-muffins till mig själv :D
Man fåår.. joo då, de får man.
Har vart ute på långpromenix runt kanalen i regnet. Sånt får matte ta när hon promt ska ligga i soffan o tycka synd om sig själv en hel jäkla dag. usss... bakis o skakis all night long var jag. Men somnade ifrån'et iaf tillslut. O idag har jag ju vart sugen på både det ena o de andra förståss, när jag inte käkade på hela gårdagen, men tji fick jag för att man är pank o eländig. Men några muffins lyckades jag ju iaf baka, som sagt! Inte fy skam i amsterdam det inte.
Stackars Conny som inte blev vald igår då... haha. Skönaste östgöten.nu
Slänger upp lite pinsamma bilder från helgen, o lite filmsnuttar om de orkar med sig.
Tack o hej, leverpastej!


Abbie får nästan plats iaf...
Söt som få!
Däm you cravings!!
Hundrädda Anna, med kamphunden :)
Drinkluder's (Lollypoppan et moi)
Ganska så söta Cilla o Anna
Anna, Sofie o Abbie
Drunk @ Platens


Håll i gång!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välj en bild som har allt detta...
Sinnessjuk, småkåt och bortkommen

Nica Hansson sa...

Förstår inte vad du menar :P O Glöm inte att det är trevlig samtals-ton som gäller på den här sidan, o att jag är den som raderar klantiga kommentarer.