fredag 30 november 2007

Ameh!

Nu får ni tamig tusan ta o ge er.
Varför ska ni va så hemliga för?
Jag viker ju ut mig kors o tvärs här på bloggen o blottar min själ, men ni kan inte ens berätta vilka ni är *fnyyys*
Kista?
Mölndal?
O du från Norrland?
I'm dying here!
Snacka om o hålla nån på sträckbänken. Inge vidare snällt alls.
Nån hade ju tillomed googlat o hittat min blogg! Fan så poppis man är ;)
Jag är rätt nöjd iaf.
Trött som vanligt är jag. Frisk luft tar kål på en.
Ska käka massa god mat snart tänkte jag, måste bara pallra mig er till affären först. Jobbigt!
Trodde jag skulle få sällskap ikväll, men tji fick jag. Får väl sitta här själv då. Fast de ska bli rätt skönt de med. Fick hem en herrans massa filmer häromsistens, nån man skulle se ikväll perhapsly.
Var på valpkurs igår kväll. Mörkt var det, men de gick bra ändå. MÅnga garv fick vi till när Abbie snyggt skulle ligga. Kallt om magen ju! Så hon typ, halv låg, såg ut som hon stretchade typ :) Sötboll.
Imorrn är de avslutning o test. Nästan en heldag därute, kommer bli kul! Småhundarna ska starta, hoppas jag inte behöver gå först iaf :P sen får vi se vad de blir på kvällen.
Söndag är de dax igen för den årliga julhazzard'en. Baka massa julgodis o tävla om julklappar. Helt värdo (så jävla coolt nytt ord jag lärt mig) julklappar köpte jag iår, som alltid, men jag kan ta dom själv om ingen annan vill ha dom.
Nehe, om man skulle ta tag i sitt liv.
Weekenders baby!

Inga kommentarer: