lördag 1 december 2007

Sick and tired...

...of always beeing sick and tired.
Vart ute hela dagen idag. I regn. de blir man inge vidare glad av direkt!
Men Abbie gjorde bra ifrån sig iaf o vi fick högsta betyg på de mesta :)
Matte är så nöjd så. Peppad som fan för våren när de drar igång igen.
Frös som jag vet inte vad, usch.
Nu har jag värmt mig en smula här hemma iaf, käkat mat o slagit in mina totalt "värdo" julklappar tills imorgon. Blev inge alls nöjd :( men men, får väl ta dom själv som sagt :P
Ska snart bort till C en sväng. A kommer oxå!
Pojkvänner är rätt "värdo" ibland alltså.
Ska de va så svårt o ringa ett samtal?
Men neej neeej, My way or the highway är de som gäller.
Tröttna 2007. Måste alltid vi tjejer lära dom?? :P
Men de är väl bara o gilla läget. Nu får jag ju en helkväll med flickorna istället...
Imorrn ska de bakas julgodis o grejas som vanligt, i framtiden. Inget nytt inte :P
Sen är de jobb igen...
Suck!
O nu har S slutat oxå.. får väl se om hon rings in nåt i veckan som kommer...
Fy faaan va tråkigt de kommer bli framöver, knappt nå folk kvar ju.
De blir o sluta 2008 som gäller.
Måste skicka ut ansökningar.

Oh well, byta om lite o traska iväg då...

2 kommentarer:

Anonym sa...

nu e jag här igen! fick ett samtal efter jag kommit hem i fredags. ska visst jobba måndag, torsdag o halva onsdagen :S förstår mig inte på tanterna. e inte ens säker på att de e dom dagarna så här i skrivande stund men jag kommer på måndag! o jag e inte anonym :P /Sofie Margareta Blom

Nica Hansson sa...

Det är rätta takter, föregår med exemplariskt exempel gör du :) Väl mött då!