söndag 16 december 2007

Söndags kalas

Lillen Dennis fyllde år i veckan så idag var jag, mamma o pappa på kalas där hemma i motala.
Lite släkt från Therese sida kom oxå förståss.
De va trevligt.
Dennis va lite kinkig först o tyckte de va världsligt att man måste öppna sina egna paket. Måste ni slå in dom? Skit jobbigt ju. Men sen när han fick lite hjälp så vart han på bra humör igen.
Gud va jag kan känna igen mig i hans humörsvängningar ibland :P
Han fick en trehjuling av oss, den va lite läskig, o så nådde han inte riktigt ner till pedalerna än, men snart så! Då kommer de gå i 180 ute i lekparken.
Lagom till våren kanske?
Käkade god mat, o fikade, som man gööör.
Bror va dålig, nån slags magsjuka :S så han höll sig instängd, stackars.

Igår kollar jag på Bring it on - in it to win it.
Sämpa.
Värdo.
En verkligt dålig collage chick flick.
Men killen i huvudrollen (michael copon) är ju såååå... *host o dreggel*
Han är/var med i One Tree Hill & Beyond The Break oxå... FYI.
Oh well, de va min lördagskväll anyhow.
Fick cravings efter glass, även att jag frös.
Köpte hemköps Peach Melba and I loved it. YUMMY!
Längtar lite till juldagen nu... däm! Länge sen jag festade faktiskt... All in -25'e december.
I think?
Ringde Isabell förut idag, ska åka dit nån dag i veckan nu. Ta mig tusan! Nu får vi inte dra ut mer på det, då blir jag sur.

Summa sumarum. Det är söndag. 3'e advent. Grattis.

Inga kommentarer: