tisdag 18 december 2007

Tisdag - 5 dagar kvar

Eller ska man räkna med 6 dagar?
Äh jag blir förvirrad.
Imorrn ska jag ut till Gistad o hälsa på! YEI! O klappa valpar! Men den här gången följer ingen med hem ;) förutom Abbie då... henne får dom inte behålla.
Köpte donken-mat idag, smaken sitter kvar än...läskigt...o magen blir därefter, som vanligt :P
Köpte lite julklappar efter jobbet oxå. En till avklarad.
Mongo seg som vanligt. Vill inget annat än o sova.
Vaknade vid 2 inatt av att hunden gick o lunka fram o tillbaka (bara för hon inte fick sova i sängen) sen kräktes hon lite till, då kunde jag ju inte somna om så klart... låg o vände på mig bara istort sett till kl 5.
Gick o lyssnade på Adam & Gry imorrse på radion i mobilen... gick o småskrattade för mig själv. Folk som sett mig måste trott jag var dum i huvvet. Men dom är ju SÅ roliga! Skulle lätt kunna bli bästis med dom :) Ska mejla o fråga chans... Sandelin var ju där imorrse o då skulle dom sjlvklart börja sjunga allsång på gamla Freestyle låtar.


O MED var där oxå. a.k.a EMD (Erik Segerstedt PAX, Mattias o Danny) -sköna killar.

När jag inte promotar MixMegapol i min blogg så brukar jag gå långa skogspromenader, lyssna på klassisk musik o bygga trollhus av kottar.

Imorrn är de onsdag. För idag är de tisdag!

Inga kommentarer: